SPLOŠNI POGOJI POSLOVANJA

S potrditvijo naročila izjavljate, da se strinjate s pogoji poslovanja spletne trgovine www.sluhnadomu.si predvsem, da sprejemate pogoje ter pravice iz bloka z informacijami in sicer:

  • Plačilo, cene, naročilo
  • Dostava
  • Reklamacije, vračila
  • Zbiranje in obdelava osebni podatkov (GDPR)

Predlagamo vam, da zgoraj navedene pogoje natisnete in arhivirate za morebitno kasnejšo uporabo. 

Vsa korespondenca med strankami se vodi elektronsko.

Zaradi preprečitve morebitnih zlorab plačilnih kartic in naročanja na tuje ime z plačilom po povzetju je ob naročilu nujen vnos vaše mobilne številke, na katero bomo lahko preverili pristnost naročila in s tem vsaj delno preprečili zgoraj navedene zlorabe. 

Vse cene v spletni trgovini www.sluhnadomu.si so dokončne glede na dan naročila. DDV ni obračunan na podlagi 1. odstavka 94. člena ZDDV-1.

Po zaključku nakupa boste prejeli potrditev prejema naročila preko e-pošte z vsemi podrobnostmi o vašem naročilu.

Strošek privzete dostave je razviden v nakupovalni košarici.

Na blagajni lahko izbirate med več vrstami plačil in dostavnimi službami. Vrednost košarice se bo samodejno prilagajala glede na izbrane možnosti. Blagajna je oblikovana tako, da so vam vse možnosti vedno in takoj na razpolago tako, da imate vedno pregled nad celotnim vašim naročilom.

Slike ob opisih posameznih artiklov so lahko simbolične in lahko ne odražajo dejanskih barvnih kombinacij posameznih artiklov ali morebitnih dodatkov, kot so nalepke ipd. Proizvajalci si namreč pridržujejo pravico do sprememb ali dopolnitev artiklov brez predhodnega obvestila zaradi izboljšav in komercialnih namenov.

IZJAVA O OMEJITVI ODGOVORNOSTI:

Sluhnadomu.si ni proizvajalec blaga, ponujenega na tej spletni strani. Pakiranje izdelka in z njim povezani dokumenti lahko vsebujejo informacije, ki se razlikujejo od informacij in / ali so drugačne od informacij, ki jih najdete na naši spletni strani. Zato priporočamo, da se ne zanašate izključno na podatke, ki so prikazani na naši spletni strani in zato pred uporabo proizvoda natančno preberite nalepke, opozorila in navodila, priložena blagu.

PRITOŽBE IN SPORI

Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov in se po najboljših močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost vzpostavitve učinkovitega sistema obravnavanja pritožb. Pritožbo pošljite na info@sluhnadomu.si. Postopek obravnave pritožbe je zaupen. Če ponudnik ne ugodi kupčevi pritožbi, ga obvesti o razlogih za zavrnitev pritožbe in poduči o možnostih nadaljnjega reševanje spora v skladu z 2. odstavkom tega člena.

V skladu z 32. členom Zakona o izvensodnem reševanju sporov (ZIsRPS) ponudnik v splošnih pogojih poslovanja obvešča, da trenutno še ne priznava nobenega izvajalca IRPS, kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki ga potrošnik lahko sproži v skladu s tem zakonom. V skladu s 4. odstavkom istega člena ponudnik objavlja povezavo na platformo za SRPS:

https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/?event=main.home.show

Stranki bosta vse morebitne spore poskusila reševati sporazumno in izvensodno. Za reševanje sporov, ki jih stranki ne moreta rešiti sporazumno je odgovorno okrožno sodišče v Ljubljani.

PLAČILA, CENE, NAROČILO

DDV ni obračunan na podlagi 1. odstavka 94. člena ZDDV-1.

TRENUTNO SPREJEMAMO NASLEDNJE NAČINE PLAČIL:

  • Plačilo po povzetju.
  • S plačilnimi karticami.
  • ​Preko spletne banke PayPal.

PLAČILO PO POVZETJU

Blago plačate dostavljavcu, ko vam le-ta dostavi naročeno blago.

Ne glede na to s katero dostavno službo vam bo naročeno blago dostavljeno bo vaš znesek za plačilo ob prevzemu popolnoma enak, kot je naveden ob vašem naročilu. Enako velja tudi za Pošto Slovenije.

Če ob naročilu izberete možnost “Plačilo po povzetju” se ne smatra, da izvedete gotovinsko plačilo. Gotovinsko plačilo je edino nakazilo na TRR. 

S PLAČILNIMI KARTICAMI

 

Blago lahko plačate s plačilnimi karticami Visa, Visa Electron, MasterCard in Maestro. Procesiranje kartic nam omogoča podjetje Stripe.

V primeru suma zlorabe pri plačilu s plačilnimi karticami si pridružujemo pravico do dodatnega preverjanja istovetnosti osebe, ki je transakcijo izvedla ter o pravici razpolaganja s plačilno kartico.

Novi sistem spletnega plačevanja omogočajo, da se podatki o številki kartice in CVV kodi obdelujejo izključno na varnih strežnikih. Do teh podatkov mi kot trgovec nimamo dostopa oz. vpogleda. S tem je tudi možnost zlorab minimalna.

PREKO SPLETNEGA PLAČILNEGA SISTEMA BANKE PAYPAL  

Na blagajni izberete plačilo preko sistema PayPal in se po potrditvi naročila prijavite v svoj PayPal račun in potrdite plačilo. To je vse kar je potrebno za plačilo s sistemom PayPal. 

Lahko pa nakazilo na naš transakcijski račun izvedete tudi preko spletne banke Paypal. Plačilo pošljete na naš poslovni email Paypal naslov: info@sluhnadomu.si oz. plačilo izvedete na osnovi prejetega elektronskega sporočila ali predračuna po tem, ko oddate naročilo. Pri plačilu obvezno navedite točen sklic in nam tako omogočite, da informacijo o plačilu avtomatično prenesemo v naš informacijski sistem in si tako zagotovite hitrejšo izvedbo. Dobavni rok prične teči z dnevom zaznave prejema sredstev na naš račun. 

Koncept plačevanja preko Paypal-a velja za zelo preprostega, tako da na internetni strani paypal.com odprete svoj osebni Paypal račun. Za plačevanje preko Paypal morate biti imetnik elektronskega naslova in ene izmed kreditnih kartic: Visa, Mastercard ali American Express.

Ta koncept plačevanja je zelo varen in enostaven. Za potrditev vašega računa bo PayPal opravil manjšo transakcijo. V opisu transakcije boste na vaši banki našli kodo, ki jo vnesete v aktivacijski sistem podjetja PayPal. Po verifikaciji boste lahko opravljali nakupe. Rok potreben za verifikacijo je tja do 7 dni.

Plačevanje preko PayPal je eden varnejših na internetu, ker vaših podatkov o kreditni kartici ne dajete prodajalcem. Podatke o vaših karticah ima le podjetje PayPal, ki je registrirano kot banka v EU, ki ima te podatke visoko zaščitene (kot veljajo pogoji za banke), tako da ste lahko prepričani v varnost nakupa.

PayPal ima tudi razvit nadzor nad trgovci in kupci, tako da vaše plačilo ni ogroženo v nobenem primeru.

Plačilo izdelkov je na naši strani zelo preprosto. Ko potrdite naročilo izberete možnost plačila preko PayPal-a in preusmerjeni boste na stran v lasti PayPal-a. Pri preusmeritvi se bodo prenesli vsi potrebni podatki za izvedbo transakcije oz. plačila naročenega blaga. Vpišete se v vaš račun PayPal in potrdite plačilo. Po elektronski pošti boste prejeli potrdilo plačila tako s strani PayPal-a kot nas.

CENE

Objavljene cene na strani artikla, veljajo za vse možnosti plačila.

Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo v naprej določene veljavnosti. 

Cene veljajo v primeru plačila z zgoraj navedenimi načini plačila in pod zgoraj navedenimi pogoji.

Kljub izjemnim naporom, da bi zagotovili najbolj ažurne in točne podatke, se lahko zgodi, da je podatek o ceni napačen. V tem primeru, ali v primeru, da se cena artikla spremeni med obdelavo naročila, bo ponudnik kupcu omogočil odstop od nakupa, hkrati pa bo ponudnik kupcu ponudil rešitev, ki bo šla v obojestransko zadovoljstvo. 

V trgovini cene dnevno prilagajamo cenam naših dobaviteljev. Zaradi tega se lahko zgodi, da cene na spletnih straneh kjer oglašujemo niso takoj ažurirane in so lahko drugačne od tistih v spletni trgovini. Zaradi tega vas prosimo, da vedno preverite cene v naši spletni trgovini. Vaše končne cene so vedno tiste, ki so objavljene v spletni trgovini na naslovu www.sluhnadomu.si

Pri artiklih z znižano ceno je prikazan odstotek izračunan glede na osnovno ceno artikla. V primeru, da ima artikel možnost dodatne izbire opcij, katere vplivajo na ceno je lahko ta odstotek drugačen. V tem primeru sta veljavni prodajna cena ter cena prikazana kot redna cena in se prikazan odstotek popusta ne upošteva.

   

IZVEDBA NAKUPA OZ. ODDAJA NAROČILA

Naročilo je zaključeno, ko dobite obvestilo, da je naročilo oddano v nadaljnjo obravnavo in se vam prikaže potrditev na zaslonu. Istočasno boste na vaš elektronski naslov dobili potrditveni e-mail z vsemi podatki o naročilu.

V košarici imate med ostalimi možnost izračuna poštnine glede na lokacijo dostave. Glede na lokacijo dostave vam bodo ponujene različne možnosti dostavnih služb s prikazom stroškov dostave. V košarici lahko uporabite tudi kupon za popust, ki ste ga prislužili v kakšni nagradni igri, za oddajo ocene in podobno, uporabite pa lahko tudi darilni bon, ki vam ga je bližnji podaril. Dovoljena je le uporaba enega kupona ali bona za vsak nakup. Kuponi in boni se ne seštevajo

Ko se odločite za izvedbo naročila se podate na blagajno. Stran za oddajo naročila je pregledna in preprosta. Tu lahko izbirate med možnostmi dostave in plačil. Blagajna se bo na vsako vaše dejanje takoj odzvala in prikazala vašo končno vrednost naročila. Na blagajni bodo prikazani tudi vsi popusti, ki vam pripadajo ob naročilu artiklov, ki jih imate v trenutku, ko ste na blagajni, v košarici. Sistem bo samodejno preveril ali vam pripada popust za nakup artiklov za dvojčke, popust za več artiklov ali kakšen drug popust ali kupon. Popusti se izključujejo, razen v primerih, ki so ravno tako razvidni na blagajni.

Na blagajni so vam tako vedno prikazani stroški, ki jih imate pri izvedbi naročila. Prav tako vam je tudi prikazan strošek DDV-ja.  

Pogodba o nakupu oz vaše naročilo bo shranjeno v elektronski obliki v naših podatkovnih bazah. Na vašo zahtevo so vam ti podatki kadarkoli na voljo.

Račun vam bomo posredovali ali v elektronski obliki v vaš poštni nabiralnik, ki ga boste navedli pri naročilu ali kot prilogo paketu, ki ga boste prejeli na dom. 

DOSTAVA

DOSTAVA NAROČENEGA BLAGA

Naročeno blago z vrednostjo nad 40,00 € vam bomo s privzeto dostavno službo dostavili brezplačno.​

Blago pod to vrednostjo vam bomo dostavili po ceniku naših dostavnih služb.

Blago naročeno v spletni trgovini gre na pot v najkrajšem možnem času. Trudimo se, da je blago vedno na zalogi zato lahko blago k vam odpošljemo nemudoma in ga lahko pričakujete predvidoma v 1-3 delovnih dneh, izjemoma kakšen dan dlje. V primeru, da blago ni na zalogi, vas bomo kontaktirali, da se dogovorimo o daljšem dobavnem roku ali vračilu kupnine.

Dostavo naročenega blaga za nas izvaja Pošta Slovenije, ki vam ne zaračunava nikakršne dodatne provizije za plačilo po povzetju ob dostavi. Dostavo naročenega blaga izvaja v dopoldanskem času.

Če vas ob dostavi ni na naslovu navedenem pri potrditvi naročila, lahko paket prevzamete na najbližji pošti oz. pokličete dostavno službo, katera vam pusti obvestilo in se dogovorite za naslednjo dostavo. Paketno dostavo dostavne službe vršijo načeloma v dopoldanskem času. Preden je naročilo odpremljeno, nas lahko preko elektronske pošte ali telefona obvestite, da želite dostavo na drug naslov. Razen, če bo to sporočilo prispelo prepozno, bomo poskrbeli, da bo želja upoštevana in da bo naročeno prišlo na pravi naslov.

​Dobavljivost posameznega artikla je prikazana na strani artikla.

DOBAVLJIVOST ARTIKLOV

V primeru, da dobavljivost artikla ni objavljena na strani preverite dobavljivost artikla na info@sluhnadomu.si.  

Dobavljivost oziroma predviden rok dobave posameznega artikla je objavljena na strani posameznega artikla in se dnevno ažurira glede na dobavljivost s strani naših dobaviteljev. Trudimo se biti ažurni, a zaradi obdelave podatkov lahko pri objavi dobavljivosti posameznega artikla pride do zamika pri objavi dobavljivosti za posamezni artikel, za kar se vam vnaprej opravičujemo. Ob hkratnem naročilu več artiklov vam bomo v primeru različnih dobavnih rokov (več kot 5 dni) dostavo v dogovoru z vami izvedli deljeno. V primeru, da je pri artiklu status “Na zalogi” je artikel na zalogi pri nas ali našem dobavitelju in ga lahko odpošljemo v do 3 delovnih dneh.

V primeru, da bi prišlo pri dostavi do zamud vas bomo o tem preko elektronske pošte obvestili.

​Za izdelke iz razprodaj, kjer so zaloge pri nas ali naših dobaviteljih omejene si pridružujemo pravico, da izdelka ne dostavimo in prekličemo naročilo, če zaradi zamika pri ažuriranju razpoložljivih zalog ali morebitnih poškodb ali izgub med transportom izdelka več ne moremo dobaviti, ker ni več na voljo. V tem primeru se bomo potrudili, da skupaj z vami najdemo rešitev, ki bo ustrezna za vas.​

DOSTAVA OB SUMU ZLORABE

Blago naročeno v spletni trgovini bo ob sumu zlorabe osebnih podatkov ali sumu zlorabe plačil zadržano in bo oddano v dostavo šele ob potrditvi identitete kupca in njegove upravičenosti do uporabe načina plačila, ki je bil uporabljen za plačilo naročenega blaga.

Zlorabam se kljub trudom vseh sodelujočih ne da v celoti izogniti, zato vas prosimo za razumevanje v takih primerih, saj so taki postopki le višanje varnosti nakupov preko spleta. 

STROŠKI DOSTAVE

Naročeno blago v vrednosti nad 40 € vam bomo s privzeto dostavno službo dostavili brezplačno.​

Stroški dostave, ki jih ne moremo opraviti brezplačno so okvirno povzeti iz cenika dostavnih služb in jih lahko preverite v košarici pred podajo naročila. Pred potrditvijo naročila boste imeli možnost izbrati med izvajalci dostave (če jih je več). Ob vsakem bo navedena tudi cena dostave tako, da boste lahko izbrali med tistim, ki vam najbolj ustreza. Cena je vezana na težo artikla oz. artiklov. 

PRIJAVA POŠKODOVANIH POŠILJK 

V primeru, da je pošiljka fizično poškodovana, v njem manjka vsebina ali kaže znake odprtja, mora kupec takoj sprožiti postopek reklamacije pri dostavni službi, ki mu je tak paket dostavila in sicer:

pri Pošti Slovenije to storite tako, da pošiljko odnesete  na najbližjo pošto v enakem stanju, kot ste jo prejeli (ne da bi karkoli dodali ali odstranili) ter izpolnite reklamacijski zapisnik.

pri ostalih kurirskih službah zahtevate od kurirja takojšnjo sestavo zapisnika o paketu. V primeru, da vam kurir ne sestavi zapisnika ali prevzamete poškodovan paket brez, da bi od kurirja zahtevali sestavo zapisnika je uveljavljanje povzročene škode pri kurirski službi bistveno težje zato vas vljudno naprošamo, da pregled paketa ter sestavo zapisnika zahtevate vedno, ko le ta kaže znake poškodb.

Trudimo se, da pakete vedno odpremimo najbolje pripravljene na transport in jih po potrebi tudi dodatno zaščitimo, vendar tudi to ni garancija, da do samih poškodb med transportom ne more priti. Ob morebitni prijavi poškodbe med transportom se bomo potrudili, da reklamacijo rešimo v čim krajšem možnem roku.

Ob prijavi med transportom poškodovane pošiljke prosimo izpolnite naš spletni obrazec. Po izpolnitvi obrazca vas bomo kontaktirali z nadaljnjimi navodili.

OBVEŠČANJE O NAROČILIH  

Po dokončni potrditvi naročila kupca preko elektronske pošte obvestimo o prejemu naročila. Običajno naslovnik prejme elektronsko obvestilo v 5 minutah, nič pa ni neobičajnega, če proces zaradi različnih nastavitev elektronskih poštnih odjemalcev traja nekoliko dlje.

Kupec prejme elektronsko obvestilo tudi takrat, ko blago odpremimo. Za tem je običajno potrebno dan ali dva, da je blago tudi dostavljeno na prejemnikov naslov.

V primeru, da ste morda naročili blago, ki ga zaradi nepredvidljivih razlogov ne moremo odpremiti v obljubljenem roku, vas o novem dobavnem roku obvestimo preko posredovanih kontaktnih podatkov.

REKLAMACIJE, VRAČILA

VRAČILO IZDELKOV 

V skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot-UPB2) lahko naročeno blago, kupljeno po pogodbi na daljavo (kamor spada tudi nakup preko interneta), brez razloga vrnete v rokih skladnih s 43. Členom Zakona o varstvu potrošnika. Rok za obvestilo o odstopu od pogodbe je tako 14 dni od prejema blaga. Vračilo samega izdelka pa nato pričakujemo najkasneje v 14 dneh od podanega obvestila o odstopu od pogodbe. Kot odstop od pogodbe se šteje tudi vsak ne prevzet ali zavrnjen paket, ki vam ga odpošljemo na naslov naveden v naročilu.

Pred vračilom izdelka obvezno pošljite zahtevo na info@sluhnadomu.si. Po izpolnitvi obrazca vas bomo kontaktirali z nadaljnjimi navodili za vračilo.

Kupljeno blago morate vrniti nepoškodovano, v nespremenjeni količini brez sledov uporabe ter z vso pripadajočo dokumentacijo, vključno z originalnim računom ter originalno embalažo, ki ne sme biti poškodovana.

Kupec blaga do odstopa od pogodbe ne sme neovirano uporabljati. Kupec sme samo opraviti ogled in preizkus artiklov v obsegu, kot je to nujno potrebno za ugotovitev dejanskega stanja.

Vsako preizkušanje artikla, ki odstopa od navedenega, se šteje za dejansko uporabo artiklov, kar pomeni, da kupec s tem izgubi pravico do odstopa od pogodbe in vračila izdelka. Potrošnik odgovarja za zmanjšanje vrednosti blaga, če je zmanjšanje vrednosti posledica ravnanja, ki ni nujno potrebno za ugotovitev narave, lastnosti in delovanja blaga.

Prodajalec si v primeru navedenem v zgornji točki pridružuje pravico, da za take izdelke ugotovi znižano vrednost izdelka ter kupcu pri vračilu kupnine upošteva znižano vrednost izdelka ali sam izdelek vrne kupcu.

Vse morebitne stroške vračila ali odstopa od pogodbe krije kupec. 

Kupec lahko ob vračilu naročenega blaga ali ob odstopu od pogodbe zahteva vrnitev kupnine. Podjetje vrne prejeta plačila potrošniku z enakim plačilnim sredstvom, kot ga je uporabil potrošnik pri plačilu naročila razen, če izrecno zahtevate uporabo drugega plačilnega sredstva in če zaradi tega ne nosite nobenih stroškov.

Vse ostale ugovore, pripombe, zahtevke in izjave ali morebitne pohvale nam lahko pošljete ne elektronski naslov info@sluhnadomu.si

Pošiljke z odkupnino bodo zavrnjene.

Če naročilo izvede pravna oseba oz. samostojni podjetnik, ki opravlja pridobitno dejavnost, ne glede na njeno pravno organizacijsko obliko ali lastninsko pripadnost, zanjo določila iz prejšnjih odstavkov ne veljajo. Zahtevke za vračilo blaga bo prodajalec v teh primerih obravnaval individualno in pri tem v največji možni meri upošteval vse razloge in okoliščine ter možnosti, ki jih omogočajo dobavitelji.  

REKLAMACIJE

Blago lahko reklamirate, če blago nima lastnosti, ki jih je prodajalec izrecno obljubil, če je prodajalec poslal napačne izdelke, v napačni količini, barvi ali kako drugače odstopajo od vašega naročila. 

Kupec lahko blago reklamira v 8 dneh od nakupa in zahteva takojšnjo zamenjavo za enak, brezhiben artikel ali pa v zakonsko določenem roku in pod pogoji za uveljavljanje reklamacije iz naslova stvarne napake. 

V primeru reklamacije, lahko kupec, v skladu z zakonskimi omejitvami, zahteva zamenjavo artikla, njegovo popravilo ali vračilo kupnine. V slednjem primeru si prodajalec pridržuje pravico, da za čas, ko je kupec blago uporabljal, obračuna najemnino po veljavnem ceniku, vendar največ v znesku, za kolikor se je, v času uporabe in zaradi uporabe, artiklu zmanjšala tržna vrednost. 

Za reklamacijo izdelka obvezno pošljite elektronsko pošto na info@sluhnadomu.si. Po prejemu zahtevka vas bomo kontaktirali z nadaljnjimi navodili.

Drugačen način reklamacije ne sprejemamo. Pošiljke z odkupnino bodo zavrnjene.

STVARNE NAPAKE 

Napaka je stvarna:

  • če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za njeno normalno rabo ali za promet;
  • če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana;
  • če stvar nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane;
  • če je prodajalec izročil stvar, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.

Primernost blaga za normalno rabo se presoja glede na običajno blago enake vrste in ob upoštevanju kakršnihkoli prodajalčevih izjav o značilnostih blaga, ki jih je dal prodajalec ali proizvajalec zlasti z oglaševanjem, predstavitvijo izdelka ali navedbami na blagu samem.

Za odgovornost za stvarne in pravne napake se uporabljajo določbe zakona, ki ureja obligacijska razmerja, če ta zakon ne določa drugače.

Potrošnik lahko uveljavlja svoje pravice iz naslova stvarne napake, če o napaki obvesti prodajalca v roku dveh mesecev od dneva, ko je bila napaka odkrita.

Prodajalec ne odgovarja za stvarne napake na blagu, ki se pokažejo potem, ko mineta dve leti, odkar je bila stvar izročena.

Za reklamacije iz naslova stvarnih napak obvezno pošljite elektronsko pošto na info@sluhnadomu.si. Po prejemu zahteve vas bomo kontaktirali z nadaljnjimi navodili.

Drugačen način reklamacije ne sprejemamo. Pošiljke z odkupnino bodo zavrnjene.

GDPR

ZBIRANJE IN OBDELAVA OSEBNIH PODATKOV   

Zbrani osebni podatki pridobljeni preko spletne strani www.sluhnadomu.si obdeluje in vodi podjetje:

Sluh na domu d.o.o.
Ulica Angele Vode 11
1000 Ljubljana

ki je upravljavec domene www.sluhnadomu.si in bodo služili izključno za namen, ki nam ga je stranka od oddaji osebnih podatkov dovolila, predvsem pa v namen izvedbe in dostave naročila. 

Zasebnost podatkov ima poseben pomen za družbo, vsled česar se družba zavezuje, da bo obdelovala vaše osebne podatke v skladu z Uredbo (EU) 2016/679
Evropskega parlamenta in Sveta z dne 27. aprila 2016 o varstvu posameznikov pri obdelavi osebnih podatkov in o prostem pretoku takih podatkov ter o razveljavitvi
Direktive 95/46/ES (Splošna uredba o varstvu podatkov, v nadaljevanju Splošna uredba), Zakonom o varstvu osebnih podatkov (Uradni list RS št. 163/2022, v
nadaljevanju ZVOP-2) ter z njimi sprejetimi temeljnimi načeli varstva osebnih podatkov. V ta namen ima družba sprejetih več internih aktov in dokumentov v zvezi s tem (kot na primer Pravilnik o obdelavi in varstvu osebnih podatkov, Pravilnik o izvajanju videonadzora ter Politiko informacijske varnosti). V kolikor želite uporabljati nekatere storitve naše družbe, na primer našo spletno stran, je obdelava osebnih podatkov nujna. V tem primeru ste v smislu določb o varstvu osebnih podatkov zadevna stranka oziroma zadevni posameznik, na katerega se nanašajo osebni podatki (v nadaljevanju: posameznik). S temi Pravili zasebnosti želimo posameznikom zagotoviti informacije o vrsti, obsegu in namenih obdelav osebnih podatkov, ki jih zbiramo, uporabljamo in obdelujemo. Poleg tega imajo posamezniki določene pravice v zvezi z našo obdelavo njihovih osebnih podatkov in jih tukaj tudi pojasnjujemo.

Vrste osebnih podatkov, nameni obdelav, roki obdelav in druge informacije so v teh Pravilih zasebnosti navedene primeroma oz. neizključno.

 Osebni podatek je vsaka informacija, ki vas identificira:

  • ime
  • priimek
  • naslov
  • telefon
  • elektronski naslov
  • IP.

VAROVANJE OSEBNIH PODATKOV  

Obvezujemo se, da bodo osebni podatki, pridobljeni preko spletnega mesta ostali hranjeni, varovani in obdelovani s strani zgoraj navedenega podjetja razen tistih podatkov, ki so potrebni za dostavo naročenega blaga ter vodenje računovodstva skladno z veljavno Zakonodajo.  Računovodski podatki in podatki, ki jih potrebuje dostavna služba bodo hranjeni v zakonsko določenih rokih.

Z vašim soglasjem uporabljamo vaše anonimizirane osebne podatke za potrebe oglaševanja preko Googla in Facebooka.

Z vsemi pridobljenimi osebnimi podatki bo upravljavec spletnega mesta ravnal v skladu s Splošno uredbo o varstvu podatkov (GDPR) in veljavnim Zakonom o varstvu osebnih podatkov

UPORABA OSEBNIH PODATKOV 

Zavezujemo se, da bomo vse pridobljene podatke uporabljali izključno za lastne potrebe oziroma kot opisano v teh pravilih in jih ne bomo posredovali tretjim osebam,
razen če nam to nalaga predpis. Vaše osebne podatke uporabljajo naši zaposleni oziroma osebe, ki opravljajo za nas delo, v okviru svojih delovnih zadolžitev in pooblastil, pri čemer jih veže obveznost varovanja osebnih podatkov kot zaupnih.

Zunanji izvajalci storitev
Za izpolnjevanje naših pogodbenih in zakonskih obveznosti sodelujemo tudi z izbranimi zunanjimi izvajalci storitev (računovodski servis, zunanja strokovna služba
za varnost pri delu, medicina dela, IT storitve vzdrževanja, hrambe,…).

Posredovanje podatkov drugim uporabnikom
Vaše osebne podatke smo na podlagi zakonskih določil lahko dolžni na zahtevo posredovati drugim prejemnikom, ki imajo zakonsko podlago za takšno zahtevo. To
so predvsem državni organi (kot npr. davčni organi, sodišča, policija,…) in drugi nosilci javnih pooblastil. Vaše podatke lahko posredujemo tudi našim odvetnikom, notranjim in zunanjim revizorjem in davčnim ter drugim svetovalcem za izvajanje njihovih storitev v skladu s sklenjeno pogodbo z nami.

Osebni podatki se posredujejo drugim fizičnim ali pravnim osebam ali osebam javnega sektorja samo na podlagi zahteve iz prvega odstavka 41. člena ZVOP-2 iz
katere izhaja veljavna pravna podlaga za pridobitev podatkov in utemeljenost zahteve, razen če zakon določa drugače.

Iznos v tretje države
Družba lahko vaše osebne podatke svojim zunanjim izvajalcem storitev iznaša tudi v tretje države (npr. pri uporabi storitev Google Analytics in AdWords), pri čemer je v
tem primeru poskrbljeno za ustrezno raven zaščite osebnih podatkov, bodisi na podlagi zavezujočih poslovnih pravil (Binding Corporate Rules), standardnih
pogodbenih klavzul, ščita zasebnosti, bodisi da je za posamezno državo in/ali prenos z odločbo ustreznega organa ugotovljena ustrezna raven zaščite osebnih podatkov.

KAJ SO PIŠKOTKI?

Piškotki so manjše besedilne datoteke, običajno iz črk in številk, katere obiskano spletno mesto shrani v napravo (računalnik, mobilnik, tablica itd.) z namenom prepoznavanja teh naprav in nadaljne komunikacije med napravo in našim strežnikom. Shranjevanje piškotkov je pod nadzorom brskalnika – glejte spodaj: nadzor nad piškotki.

Nekateri naši piškotki so nujno potrebni za delovanje naše spletne strani in vašega nemotenega brskanja po strani. Zato so bili nekateri med njimi že nameščeni na vaš računalnik in jih ne morete onemogočiti.

Za naše ostale neškodljive in brez-kalorične piškotke pa vam prepuščamo izbiro pri uporabi. 

ZAKAJ SPLOH POTREBUJEMO PIŠKOTKE?

Glavni namen piškotka je, da se spletnemu strežniku omogoči, da uporabniku predstavi prilagojene spletne strani, ki omogočajo, da je doživetje ob obisku spletne strani bolj osebno in da se bolje odziva na posamezne uporabnikove potrebe. Interakcija med uporabnikom in spletnim mestom je s pomočjo piškotkov hitrejša in enostavnejša. Z njihovo pomočjo si spletna stran zapomni posameznikove preference in izkušnje, s tem je uporabniku ob ponovnem obisku prihranjen čas, brskanje po spletnih straneh pa je tako bolj učinkovito in prijetno.

ZAKAJ UPORABLJAMO PIŠKOTKE?

Piškotki so pomemben pripomoček za ohranjanje vam primerne vsebine, ki je v skladu z interesi in željami posameznega uporabnika, v vašem primeru vas. Razlogi za uporabo piškotkov izhajajo iz njihovih lastnosti, ena izmed njih je pomoč pri izvajanju raznih spletnih storitev. V piškotku je tako shranjen vaš izbor jezika, vaši izdelki v košarici in podobno, pomagajo pa nam tudi pri zbiranju raznih statistik, saj se le z njimi lahko spremlja pogostost obiskovanja določene spletne strani. S pomočjo piškotkov lahko nato ocenimo prijaznost naše spletne strani in jo prilagodimo željam obiskovalcev, se pravi vas. Na podlagi piškotkov pa lahko pripravimo tudi naše oglaševalske kampanje s katerimi vas lahko opozorimo na naše posebne ponudbe ali izpostavimo izdelke, ki vas morda zanimajo.

S prijavo na seznam prejemnikov novic in obvestil se strinjate, da vaše pridobljene podatke (elektronski naslov) obdelujemo z namenom obveščanja o novostih, akcijah in ostalih stvareh, ki se nanašajo na spletno stran www.sluhnadomu.si. Vaš elektronski naslov ne bodo uporabljen v druge namene kot je navedeno zgoraj, prav tako ga ne bomo posredovali drugim.

VAŠE PRAVICE

Skladno s Splošno Uredbo o varstvu osebnih podatkov so vam na razpolago naslednja možnosti:

Pravica do vpogleda:

Po prejemu zahtevka vam bomo na vaš elektronski naslov poslali izpis osebnih podatkov, ki jih imamo v naših podatkovnih bazah ali v bazah naših poslovnih partnerjev (za potrebe dostave ali računovodstva) z lokacijo hrambe teh podatkov. Zahtevek do vpogleda najdete tu: – Zahtevek za vpogled osebnih podatkov.

Pravica do popravka:

Po prejemu zahtevka vam bomo na vaš elektronski naslov najprej poslali izpis trenutnih osebnih podatkov, ki jih imamo v naših podatkovnih bazah nakar nam boste sporočili katere osebne podatke moramo glede na vaš zahtevek spremeniti. Zahtevek za spremembo osebnih podatkov najdete tu: – Zahtevek za spremembo osebnih podatkov.

Pravica do izbrisa (pozabe):

Po prejemu vašega zahtevka bomo vse vaše podatke izbrisali iz naših podatkovnih baz (razen podatkov, ki morajo biti shranjeni v skladu Zakonsko določenih rokov – za potrebe dostave ali računovodstva). Zahtevek za izbris osebnih podatkov najdete tu: – Zahtevek za izbris (pozabo).

Pravica do prenosljivosti podatkov:

Po prejemu zahtevka vam bomo na vaš e-naslov poslali izvoz podatkov v obliki CSV. Zahtevek za izvoz osebnih podatkov najdete tu: – Zahtevek za izvoz podatkov.

Pravica do omejitve obdelave:

Pravico imate doseči, da omejimo obdelavo v skladu z določili 18. člena Splošne uredbe.

Pravica do prijave pri Informacijskem pooblaščencu Republike Slovenije:

Družba zagotavlja, da vaše osebne podatke obdeluje v vseh pogledih zakonito in v skladu s predpisi. Če ne glede na to menite, da se vaši osebni podatki shranjujejo ali
kako drugače obdelujejo v nasprotju z veljavnimi predpisi, ki urejajo varstvo osebnih podatkov, imate pravico vložiti zahtevo v skladu z zakonom, ki ureja splošni upravni postopek, s katero zahteva nadzor zakonitosti obdelave svojih osebnih podatkov, lahko pa v njej predlaga tudi potrebno ukrepanje v primeru ugotovljenih kršitev, tako da se doseže vzpostavitev zakonitega stanja pri Informacijskem pooblaščencu Republike Slovenije(IP RS), Dunajska cesta 22, 1000 Ljubljana,
Telefon: 01 230 97 30, Faks: 01 230 97 78, E-pošta: gp.ip@ip-rs.si.

Navodila in obrazec za prijavo kršitev najdete na spletni strani IP RS: https://www.ip-rs.si/.

Obdelujemo lahko vaše osebne podatke tudi za namene in v rokih, kot je potrebno, da dokažemo izpolnitev svojih obveznosti zaradi uveljavljanja pravic posameznika iz tega razdelka in/ali izpolnitve drugih zakonskih obveznosti.

Preklic privolitve

Kadar temelji obdelava osebnih podatkov na vaši privolitvi, imate kadarkoli pravico pisno preklicati dano privolitev na e-naslov info@sluhnadomu.si. Preklic privolitve ne vpliva na zakonitost obdelave na podlagi take privolitve pred vašim preklicem.

Pravice posameznikov se lahko omejijo v skladu z 18. členom ZVOP-2 in v skladu z 23. členom Splošne uredbe.

Posamezniki naj svoje zahtevke naslovijo na info@sluhnadomu.si. Vsak končni uporabnik, ki prejme morebiten zahtevek posameznika, ga mora takoj posredovati na info@sluhnadomu.si.

Posamezniku, na katerega se nanašajo osebni podatki, bomo posredovali informacije in sporočila v čim bolj točni, razumljivi in lahko dostopni obliki ter v jasnem
in preprostem jeziku, če to posameznik zahteva. Zahtevek posameznika se rešuje po postopku in rokih, predpisanih s Splošno uredbo in ZVOP-2.

Pri obravnavi zahtevka posameznika iz 15. do 22. člena Splošne uredbe in drugih zahtevkov posameznika s področja varstva osebnih podatkov, dostopa do osebnih
podatkov, njihovega pridobivanja in obdelave, posameznika seznanimo z odločitvijo in, če je to predmet zahteve, z osebnimi podatki, ki se nanašajo nanj, v roku, določenem s Splošno uredbo. Če posameznik to zahteva, ga lahko z osebnimi podatki seznanimo tudi ustno.

Odločitev vsebuje razloge in informacijo o pravici do pritožbe pri nadzornem organu v roku 15 dni od seznanitve z odločitvijo po določbah točke f) prvega odstavka 15.
člena Splošne uredbe. Odločitev ima obliko uradnega zaznamka, ki se pošlje posamezniku na način, ki omogoča seznanitev z odločitvijo in dokazovanje njenega
prejema.

 

VELJAVNOST; SPREMEMBE IN DOPOLNITVE TEH PRAVIL O ZASEBNOSTI

Ta Pravila zasebnosti se lahko kadarkoli spremenijo ali dopolnijo, pri čemer vedno velja zadnja veljavna verzija, kar je razvidno iz datuma sprejetja zadnje veljavne
verzije. Vsakokrat veljavna verzija teh Pravil zasebnosti je objavljena na tej spletni strani.

Ta Pravila o zasebnosti so veljavna od 26.1.2023 dalje.

OBVESTILO POSAMEZNIKOM PO 13. ČLENU SPLOŠNE UREDBE O VARSTVU PODATKOV (GDPR) GLEDE OBDELAVE OSEBNIH PODATKOV

Obvestilo posameznikom po 13. Členu Uredbe o varstvu podatkov (GDPR) glede uporabe vaših osebnih podatkov lahko najdete na naslovu:

https://www.sluhnadomu.si/wp-content/uploads/2022/10/GDPR-obvestilo-posameznikom.pdf

.